Drop Bar Menu

Monday, February 9, 2009

thanks sgt !

fuhh , tak sangka ,
hari ni hari last sy* ,
sedih lak bila fikir . wuu ~


urm ,
dari pukul 10 td , kwn2 sy dtg rumah , yg dah janji smlm , mun , faty , mus , yam , fara & wani .
rmai gak nk dtg ea , terharu lah diorang dtg sbb nk jmpe sy . sape xtouched kan ? (:
so , yg mula2 smpai faty , mun , mus , yam & fara . d0rg smpai masa sy tgh memasak kt dapur , so diorang pun tolong sekali lah ! huhu ,
mun macam2 dia cerita , masyuk dgr ! hehe .
so lepas dah siap masak2 , kami pun makan lah ! hehe , mcm satu family pula :D
tgh2 mkn tu ala dtg , so , bertambah lagi seorang . so dah 7 org dtg , waaaaaaaa , BESTNYA !
lepas dah selesai makan tu , dengar lagi mun bercerita , seronok ! ^_^
then sy ajak diorang naik atas , so continue berborak kat atas ,
xlama kemudian peja ngan wani dtg , wahh ! lagi BEST ! ^_^
mcm ktorg wat , amek gmba , dorg sign kad n bju , huhu . pastu borak2 lg , mcm2 nk cerita ni ! semangat2 ! huhu .

then ainul n megy datang !
mcm satu kg je dtg , haha . meriah ! . dorg tolong sy pack brg nk bwk g asrama , 2 beg penuh ! fuhh , byk btol brg , itu baru separuh ,
then solat & amek gamba byk2 , sy hantar diorang balik .
diorang nak pergi main bowling kot ,
so itu aje lah !
tp seronok ! n penat , hehe .

btw , thanks sgt2 korang !
terharu gila ah , best dapat kawan cam korang , sporting , gila-gila , childish , supportive , caring n best !
mmg akan rindu kat korang !
kpd yg dtg , berjuta terima kasih ! amek lah lolipop , halal je bg td :)

credits to ;
Maryam Munirah
Fatimah Zahidah
Musfirah
Siti Maryam
Farah Hazwani
Nurul Adilah
Nur Hazwani
Nur Hafizah
Maziah Munirah
Ainul Shuhada



thanks ! nak nangis rasa bila korang wat camni . terharu gila ! sygggggg korang .

last post for February ; current mood -> :(


*dah tuka , xnk gne aku . hee~

1 comment: