Drop Bar Menu

Friday, May 29, 2009

silat again .

my back was fully in pain right now . seksa whoaa bangun dr tidur pg tadi , tangan lak xleh function betul . heh ..
pasal hari tu lah ni , main silat . gahaha . semua gara2 silat ! eyargghhh .
well , no pain no gain right ? :)
tapi an , satisfied lah hati ni . i'm back on track again .

it feels really awesome ..

but wherever I am , my heart is still in SMKSP . Silat pun SMKSP . terlalu banyak memori dalam silat situ . sangat sangat banyak lah , ingat lagi aku belajar main lagu untuk silat solo . smart . byk kenangan . aku sekarang main kat sekolah br , memanglah gembira . tapi rasa sedih pun ada , rindu... wuuu~ kalaulah sekarang aku kat situ , cikgu Hanafi dah ckp aku jadi pemain olahraga . bestnyaa... nak g kem silat ! waaaaaa ! tapi takpe lah . life must go on .

doakan aku dapat wakil SMAPK ! ^_^


salam .

No comments:

Post a Comment