Drop Bar Menu

Saturday, June 6, 2009

ym - tukar id .


whoaa

id lama - ieyja_nottygurlz@yahoo.com
id baru - izz_ninety3@yahoo.com

asal tukar ?
hrmm , sebab .. ade lah . banyak sebab ..

1 . sebab id lama cam tak matang je . HAHA
2 . mak aku marah letak 'notty' tu . mak aku cakap tu doa . aku baik laaa . :D
3 . contact list ramai sangat . dah la tak kenal . weee ~
4 . hidup aku kan dah berubah . so ym aku nak tukar lah .
5 . ym lama colour choc , baru colour purple . lagi lawa . ngee ~

tu je lah kot .
so resultnya .




dulu friend list aku 376 . sekarang 50 pun tak sampai . ngahaha . biar lah .
ohh , email friendster aku pun dah tukar . nak tukar blogger nya lak , tapi tak reti . pening pakai google ni . ayoyoo . hehe

takpe lah aku nak post blog ni , 6 orang je pun boleh baca blog aku sekarang . kalau korang boleh baca . means korang lah 6 orang yang bertuah tu . weee ~

salam . :)

No comments:

Post a Comment