Drop Bar Menu

Saturday, July 18, 2009

go tag , go ! 100 truths .

aku ditagged oleh sape tah . mcm hensem je org nya . sehensem nama . kot ? aku tak kenal . haha . saja nak melayan soalan2 yang merepek ni . k let's begin . :)

Rules: Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 100 Truths about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you.
WHAT WAS YOUR:
* Last beverage: air kosong .
* Last phone call: khodijah . pg tadi call dia . tp ada org lain call time tgh hari tp aku tak sempat angkat sbb tak perasan .

* Last text message: ade ar..
* Last song you listened to: miley cyrus - the climb

* Last time you cried: semalam . setelah sekian lama . memalukan =_="
HAVE YOU EVER:
* Dated someone twice: huh ?

* Been cheated on: huh ? huh ?

* Kissed someone & regretted it: abah , mama , anis , amar & amir <--- family aku . tak regret pun .

* Lost someone special: yeah . prnh .
* Been depressed: of course ar .
* Been drunk and threw up: oit . arak haram ar ..

LIST THREE FAVORITE COLOURS: * hitam * biru * putih
THIS YEAR HAVE YOU (2009):
* Made a new friend: ye .. lagi2 baru2 ni , masuk debate . ramai gila kenal aku . (poyo) haha
* Fallen out of love: apa beza fallen in love ngan fallen out love ?

* Laughed until you cried: baru hari tu . seksa gelak ngan liana . wat lawak tah pape ktorg neh . hee ~
* Met someone who changed you: i changed org tu ada la . jahat kan aku neh ? suka pengaruh orang .
* Found out who your true friends were: dah kot .
* Found out someone was talking about you: haha . tau tau . tak sangka dia ckp pasal aku . wow ~ hehe
* Kissed anyone on your friend's list: La Takrabuz Zina
* How many people on your friends list do you know in real life: 80% . aku susah sikit dgn 'online' friends ni .

* How many kids do you want?: tanya bakal suami yg aku pun tak tahu sape sekarang . sengal ~ haha
* Do you have any pets: nope .

* Do you want to change your name: nak jugak . nak nama perempuan .
* What did you do for your last birthday: jawab soalan PMR mathematic & sejarah . October 2008 . sedih kan ?
* What time did you wake up today: aku bangun tidur balik , bangun tidur balik . last2 pukul 8 baru bgn . orang kejutkan . HAHA
* What were you doing at midnight last night: tengok nanoha . ckp phone .

* Name something you CANNOT wait for: habis sekolah ! keluar dr SMAPK !

* Last time you saw your Mother: pagi tadi . mama keluar , ada kelas .

* What is one thing you wish you could change about your life: tak tahu la . Qada' & Qadar dah tentukan .
* What are you listening to right now : a song . River flows in you . sedih , aku layan perasaan .
* Have you ever talked to a person named Tom: aku pernah digelar Tom . time form three . =_=" selalu gak ckp ngan diri sendiri .
* What's getting on your nerves right now: blood cappilaries ? entah . dalam bio tak belajar pun apa atas nerves . HAHA . aku fine ar .

* Most visited webpage: blogspot.com

* Whats your real name: IZZAT BINTI ZAID BIN MOHAMAD BIN ALI BIN... tak ingat ar .
* Nicknames: ya-e , miyuki , mok jak , izz . sape lagi nak tambah ?
* Relationship Status: sibuk je nak tau . ishh . dr umur 1 hari sampai hari ni aku single .
* Zodiac sign: Libra .
* Male or female?: male

* Primary School?: Sekolah Rendah Islam Al - Amin , Gombak .
* Secondary School?: SMIAAG , SMK Sg . Pusu .
* High school/college?: SMAP Kajang . *aku tak bangga .

* Hair colour: aurat . mana boleh bg tahu .
* Long or short: shh ..
* Height: pendek . tak yah tahu lah .
* Do you have a crush on someone?: ask my heart .
* What do you like about yourself?: eyelashes & suara aku , orang selalu puji . aku takde apa nak bangga ah ..
* Piercings: apa maksud piercings ?
* Tattoos: yg 20 sen & free dari chewing gum crayon shin chan tu aku dah lama tak pakai .
* Righty or left: righty .
FIRSTS :

* First surgery: takde .
* First piercing: huh ?
* First best friend: Nur Syazwani bt Azizan .
* First sport you joined: lari2 masa tadika - sekarang . time darjah 3 jadi kapten netball . haha .
* First vacation: time baby dulu . gambar aku dpn egypt . aku tak ingat pape . dalam pushchair .
* First pair of trainers: ha ? ha ? ha ?
RIGHT NOW:
* youre doing: dengar lagu . menaip . main sms . nak join ?
* Drinking: saliva
* I'm about to: die .
* Listening to: kan dah ckp . dengar lagu . ishh . :D
* Waiting on: sms reply . tgu org online ym .
YOUR FUTURE:

* Want kids?: nak .
* Get Married?: nak . 8 tahun lg .
* Career?: psychologist . weh , aku nak jadi psychic .
WHICH IS BETTER:
* Lips or eyes: eyes .
* Hugs or kisses: orang selalu guna XOXO .
* Shorter or taller: taller .
* Older or Younger: yang tua dihormati , yang muda disayangi .
* Romantic or spontaneous: both .
* Nice stomach or nice arms: nice glasses . HAHAHA
* Sensitive or loud: errr..
* Hook-up or relationship: hrm..
* Trouble maker or hesitant: entah .
HAVE YOU EVER:
* Kissed a stranger: astaghfirullahalazim .

* Drank hard liquor: hard liqour tu benda alah apa ?
* Lost glasses/contacts: pernah kot .
* Sex on first date: keluar pepatah arab baru tau . org yang buat maksiat xkn dpt keredhaan dr Allah .
* Broken someone's heart: pernah potong hati cicak . time darjah 5. *xde kaitan ngan soalan .
* Been arrested: curi pemadam pun aku dah cuak .
* Turned someone down: byk kali je . aku kan jahat ..
* Cried when someone died: yup .
* Fallen for a friend?: yup .
DO YOU BELIEVE IN:
* Yourself: sometimes yes , sometimes no .
* Miracles : jarang dengar perkataan ni .
* Love at first sight: tak layan ar .
* Heaven: Jannah is where i want to be . :)
* Santa Claus: ho ho ho ~ merry x'mast . aku rasa tak wujud .
* Kiss on the first date: date pun tak pernah .
* Angels: percaya la . kat kiri kat kanan aku sekarang pun ada .
ANSWER TRUTHFULLY:
* Had more than 1 girlfriend/boyfriend at a time: sape je nak kat aku .
* Did you sing today?: aah , nape ? nak dengar ? takleh .
* Ever cheated on somebody?: cheated inside the examination hall . 2x . haha . *xde kaitan lg .
* If you could go back in time, how far would you go?: mase zaman nabi, aku nak tgk muke rasulullah
* If you could pick a day from last year and relive it, what would it be? : hari 2nd kat percutian pangkor .
* Are you afraid of falling in love?: takut sgt2 . sbb mcm2 masalah akan jadi .
There are 99 Questions overall and this was numbered 100 :
Post this as 100 truths: & randomly tag 25 people

1. Maryam Munirah .
2. Fatimah Zahidah .
3. Akmal Hakim .
4. Amir Mu'qharirl .
5. Aini Aslah .
6. Afiq Fakhri
7 - 25 . korang ahh . k ?


rajin2 kan diri jawab .

salam :)

1 comment: