Drop Bar Menu

Sunday, July 19, 2009

aku .

aku dah tak kenal siapa aku .
aku dah tak tahu apa nak jadi dengan hidup aku .
aku gembira luaran , tapi dalaman . aku pun tak pasti .
okay . aku dah penat dengan perubahan yang jadi kat aku .
aku dah tak tahu kenapa aku macam ni .
Izzat Zaid dah tak wujud ke ? jadi siapa yang menaip ni ?
siapa kenal aku ? aku dah lupa ingatan ke tentang asal usul aku ?
takde siapa tahu life aku dulu & sekarang . maksud aku , kawan yang dulu , hanya kenal aku yang dulu .
dan kawan yang sekarang . hanya kenal diri aku yang sekarang .
takde siapa tahu dua - dua kecuali aku .
and kalau aku pun tak kenal diri aku . siapa je kenal ?
yang aku tahu , aku bukan seorang yang baik . serius . percaya lah .
aku cuma akan buat hidup kawan2 aku susah .
aku pernah hancurkan hati kawan aku .
aku tak reti jaga hati orang , aku selalu buat orang sakit hati . aku ni takde perasaan simpati . kot .
aku tak halang siapa - siapa nak kawan dengan aku .
tapi kalau korang tak nak menyesal , baik korang jauhkan diri dari aku .
aku ni bawa bala je . see .. nak melayan karenah aku . pun korang dah muak kan ?
yup . aku memang menyusahkan . so . nak tak nak korang kena terima hakikat . ini lah aku .
seorang hamba yang hina . aku dah penat dengan perubahan . semakin lama semakin hipokrit . aku bukan diri aku kan ?
aku ni emosional ar . huu ~ aku tahu perangai aku .

luahan ,
izz

Wallahualam . Allah mengetahui apa yang jadi kepada hamba - hambanya . Aku tahu kehidupan aku sekarang dah ditentukan . dan aku tahu itu memang yang terbaik dari Allah .

semoga hati aku tenang . Amin ..

No comments:

Post a Comment