Drop Bar Menu

Saturday, September 5, 2009

home home yay !

bukak puasa kat asrama . 1st time dalam hidup aku sambut ramadhan kat asrama . aku tak tahu nak cakap macam mana . tapi aku homesick lah . sesaat kereta parent aku hilang dari pandangan , aku terus homesick . entah ar . kalau time2 biasa oke je . tapi bulan ramadhan ni lain macam sikit . aku nak balik . actually ramai je kawan2 aku homesick . semua nak balik rumah berbuka ngan family .
hrmm . bukak puasa okay lah . aku berbuka dengan mirae . best ! disamping itu dapat gak mengusha cuci - cuci mata dalam DM . ishh , dosa . Astaghfirullahalazim . hrm , food ? not bad lah . tapi cannot be compared duduk kat rumah lagi best . dalam kelas ngantuk weh ! aduyaii .
__________________________________________________________________________________________________________

geram betul tadi . haha . aku tak kisah la kena kacau cause aku macam malas gak nak layan . dah selalu kena . ceh . time aku balik asrama sorang tadi . ada je jealous aku jalan sorang - sorang . nak teman cakap lah nak teman . boleh je . HEHE . ngeng . kalau dulu panggil aku . **k j** aku relax je . tapi aku tak suka nama tu . HAHA . tapi an , kali ni dorang panggil ZAID . pergh , main nama bapak lak . nak sangat jom ar datang beraya rumah aku jumpa ayah aku . :)

mari mari sape nak masuk meminang . HAHAHAHAHAHA . sengal .
__________________________________________________________________________________________________________

minggu ni tak boleh balik . next week pun tak boleh balik . tapi aku kisah apa . aku nak balik means aku nak balik ah . HAHA . otak genius aku ni aku guna lah sikit ( apahal aku suka membajetkan diri ? ) . bab - bab buat kerja macam ni aku boleh la jugak pro . cun ! hehe . teruk betul . hrm , apa - apa hal pun . aku guna cara halal dapat tanda tangan warden . :)


and here i am , home sweet home . til monday nanti . yayy ! :)

No comments:

Post a Comment