Drop Bar Menu

Saturday, September 5, 2009

re-test additional mathematic .

haha . math-a-holic ?
yeah , aku kira pencinta math la . :) tapi add math ? ahh , aku tak tahu lah . dulu oke tapi sekarang ? i wish oke jugak lah .

oke lah . macam ni cerita nya . pagi tadi time kat lab bio tengah belajar chapter 7 , tiba - tiba cikgu zuzi masuk kelas bagi list pelajar yang failed add math . cehh , nama aku kat 2nd last page 1st . ada 3 page . mencapap gak nama aku beserta markah aku yang lawa tu . HAHA

ada masa 2 jam lepas balik sekolah aku study hard gak aa . aku faham . faham ..

so dalam pukul 3 ready pergi sekolah amek exam kat kelas 4 Uranus . and aku dah ready hbs aa nak expect soalan best2 . tiba - tiba .. =,=' kertas yang sama buat dulu . exam july .

waaaa . menyesal tiru pembetulan member . HAHAHA . menyesal tak rujuk balik . aduh aduh . aku tak tahu lah . aku boleh jawab tapi banyak salah kot . =_="

okay lah . aku rasa lulus . tapi nak dapat A ? 50 - 50 lg . ahh . *pengsan

hehe wasalam .

No comments:

Post a Comment