Drop Bar Menu

Wednesday, November 18, 2009

busy busy busy busy . yay !

dah seminggu aku tak masuk kelas .
ngee ~
banyak gak ah aktiviti lepas exam ni .

1. Futsal

habis je exam hari tu terus start practise untuk pertandingan Futsal SBP Zon Tengah 2009 . ohh , ini 1st time SBP anjurkan futsal . before ni sukan2 lain je cam hoki , basketball , rugby .
so aku agak excited ah sebab aku dah lama tak main bola . hehe .
hmm , pemilihan .

Alhamdulillah aku terpilih . time practise tu memang best . even aku cam kekok balik tapi okay ah . still boleh main . At first cikgu suruh aku main defend , but then aku kena tukar main forward . err .. time practise okay lah kot main .


12 November 2009 - hari perlawanan . 8 orang ah jadi wakil sekolah . lawan dekat Sport arena kat Klang . ye lah , anjuran KISAS kali ni . :) best aa , naik bas pun free sebab 20 orang je kot pergi termasuk putera n cikgu .
Sampai pukul 9 lebih . time tu dah nak start dah . so putera lawan dulu . pergh , kena bantai 7-2 dengan KUSES . sedih betul . camne nak buat , sampai2 terus main . Yang puteri sempat jugak lah warning , jog sebab start lambat sikit . Ni keputusan kitorang .


SMAPK 1 - 0 SESERI
SMAPK 2 - 0 KISAS (B)
SMAPK 0 - 1 SSP

hm , menang 2 so terus g semi final , SMAPK vs INTERSABER . menang 1 - 0 . dapat lah pergi final . SMAPK vs KISAS (A) . dorang main gempak gak ah . tapi Alhamdulillah skali lagi team SMAPK menang . yayy !! 2 berbalas 00000000 . :D

Putera pun dapat g final gak . menang jugak 2 - 0 . yay ! gempak ah putera main lincah habis . memang respect aa . woo ~ so , johan untuk SMAPK . yay ! :)
*ada aa part tu , aku sokong putera but malu sebab dah semangat sorak ingat dapat gol . tapi tak rupanya . haha . semua pandang . MALU :">


btw, aku main cam ngeng jer .. duh ,



2 . Netball .

HAHA . muka aku memang muka tak masuk kelas . hmm , lepas futsal aku join netball but aku tak main sebab time pemilihan tu aku pergi futsal . lagi pun aku tak confident ah dengan diri aku . dah setahun lebih aku tak main netball . hmm , aku tak kisah pun . cikgu suruh pergi so aku pergi lah jadi penyokong . wee wee ~

16 November 2009 - Hari Isnin , pagi - pagi lagi dah bertolak pergi SEMASHUR . kali ni SEMASHUR yang anjurkan Netball & Football SBP Zon Tengah . 1st time aku sampai sekolah tu . pergh , memang mesra alam betul . netball . hmm , sekolah aku menang 2 kalah 2 so tak dapat masuk semi . but it's okay . still playing great .

Football pulak , seperti yang dah jangka (aceh , poyo ;p) dapat g semi , tapi habis je hujan . time rehat tengah hari tu . hujan memang lebat sangat . bukan nak cakap apa ar , tapi semua memang basah kuyup . aku pun , nasib baik member aku bawak 2 sweater , kasi aku pakai satu . sweater basah aa . kasut tak yah citer . banjir . sejuk kot kat tengah hutan . padang bola memang penuh lecak . aish , nak main bola pun tak best kot . sian dorang . SMAPK kalah time penalty so tak dapat masuk final . and dapat no. 4 . hmm , takpe lah bukan rezeki kot . apa pun , best aa .

after maghrib kat sana , baru lah bertolak balik . sampai sekolah dalam 9 malam . huhu . balik dorm tidur . yayy ! tak pergi prep . huhu . *best ar kenangan kat situ . ada sikit - sikit :]


3. MAJALAH SEKOLAH .


lalalalalalalalalaaa . cepat la siapkan zat oiiii . !


*kena korbankan cuti . sigh . hehe .

No comments:

Post a Comment