Drop Bar Menu

Wednesday, December 30, 2009

Top 5 Impian Izzat Zaid .

Muqaddimah dulu . cewahh .

Semua orang ada impian kan ? oh well . aku orang jugak . So aku ada impian . yay ! so berikut adalah impian yang belum aku kecapi . Serius memang nak sangat sangat sangat . :)

Number 1 ; I want to go to Heaven .
Syurga . Siapa tak nak masuk syurga ? Aku nak ! tapi hamba yang hina macam aku ni ? tak layak untuk Syurga Allah . tapi aku tak nak masuk neraka . tak nak tak nak ! So , untuk kecapi impian aku ni , aku kena sentiasa perbaiki diri aku . untuk jadi yang terbaik . InsyaAllah aku takkan sia - sia kan hidup aku and hancurkan harapan mak ayah aku . :)
*tapi main facebook buang masa kan ? argh ! addicted !

Number 2 ; I want to master at least 5 languages .
Whoa ,

Bahasa Melayu - checked !
English - checked !
Arabic - errr.. 70% .
Japanese - errr.. 40% .
Spanish - errr.. 20% .
Mandarin - xie ma ? haha .
Hindustan - tum mere pyar . HAHA . *ayat cinta tahu plak . adoi .
French - tau la sikit2 .
Korean - sikit jugak tahu .

oke la . tu je setakat ni . I'm continuing to learn more and more do you know that us people , our brain , can learn at least 13 languages ! at least to beb . at most agak2 berapa eh ? haha .

Number 3 ; I want to own a piano .
Haha . I'm not really a professional . but i guess i do know how to play and i'm a bit artistic :D *puji diri la pulak . =.= haha . but i really do want to own a piano . yg harga 10,000++ tu . mahal gilak . haha . keyboard aku sekarang dah 8 tahun dah . bila nak tukar piano neh ? HAHA nanti lah dah kerja cari duit sendiri . x pun mintak dari suami ? HAHAHA .

Number 4 ; I want a DSLR .
HAHA . memang nak sangat sangat . :D lagi cepat dapat lagi bagus :) nanti lah lepas dapat 11A+ dulu .

Number 5 ; I want to travel around the World .
InsyaAllah , one fine day.. one fine day.. :)

1 comment: