Drop Bar Menu

Sunday, March 14, 2010

SMAPK Sports Day 2010

"baiklah , ini lah saat yang para pelajar tertunggu - tunggu . Keputusan keseluruhan bagi rumah sukan ada di tangan cikgu .. tempat ke empat jatuh kepada rumah.....

ABU UBAIDAH ..

[ M : yahh ! kita bukan no. 4 ! (para pelajar sudah mengangkat tangan menunjukkan 3) ]

tempat ke tiga pula jatuh kepada rumah ...

USAMAH ZAID ..

[ M : wooooo ! no. 2 ! no. 2 ! :D ]

seterusnya .. tempat kedua jatuh kepada rumah KHALID AL-WALID !

dan juara pada tahun ini adalah rumah TARIQ ZIAD !"

whoah ! almost semua budak rumah menjerit keriangan tanpa menghiraukan kenyataan sebenarnya TZ yang jadi juara . ahahah . kenapa excited sangat eh ? well , sebab 7 tahun berturut2 sebelum ni rumah merah dapat no. 4 . last ! AND THIS YEAR , WE BROKE THE RECORD . and aku sebagai Form 5 , agak berbangga la sebab time batch aku conduct kitorang dapat no. 2 . :) ALHAMDULILLAH .

well .. kita start balik la dari hari sebelum sukan tu ye .

5 March 2010 .

hampir semua budak2 form 5 turun padang malam tu untuk siapkan khemah , aku join sekali jugak siapkan rumah merah punya . tema for this year is zaman tamadun .. so

ABU UBAIDAH - YUNANI
KHALID AL - WALID - ROME
TARIQ ZIAD - MESIR
USAMAH ZAID - HWANG HO

best la buat kerja . sebab masing2 bekerjasama . cikgu pun datang turun padang . wooo ~ semangat nak siapkan untuk hari sukan . serius , even time tu aku tak sihat , tapi rasa mcm hilang semua bila tengok kawan2 semangat . :) the girls , pukul 11.30 dah kena balik . so the guys la yang continue buat kerja , ada yang seharian tak tidur . semangat kan ? kan ? :] proud of them .. :)

6 March 2010 .

Pagi - pagi lagi dah hujan . time tu nak start kawad . but then Alhamdulillah cuaca oke balik . so continue lah dengan kawad . best ! ;) tengok each team buat formasi , kreatif sangat . huhu ,






then continue dengan ikrar and nyanyi lagu negaraku . umm , next acara puteri start . untuk hari sukan ni , 4 acara je yang berlangsung . [ 100m , 200m , 4x400m , 4x100m ]
err.. aku masuk semua except 4x400m :D ngee .. tak larat lah masuk semua even kena suruh . tak nak ! hehe . oke la , menang 2 acara . hehe .

next acara putera pulak . 4 acara jugak . and rumah merah not bad lah . hebat jugak ! :]
hee .. and dah habis tu ada acara tarik tali , kuning vs biru . yeah ! aku sokong dua2 sebab dua2 aku suka sokong ! :D kuning sebab ... err... biru sebab kitorang kamcing , kan kan ? :D ye kot . hehe biru menang ! yay .. kalau kuning menang pun yay jugak . HAHA . :D tapi tahniah lah biru , kuat , hebat . :)

and dah habis tu lah acara pengumuman , dah tahu result kan ? overall , best lah sukan kali ini . even ada times aku down ..


FORM 5 KHALID ALWALID . :)

_______________________________________________________________________________________________________

secara jujurnya , aku sangat frust dengan keadaan rumah merah sebelum tu . tapi Aslah yang naikkan semangat aku , dia sokong aku . and Mirash pun , and Syue pun selalu ada dengan aku . tak lupa jugak Qila support aku time aku lari . and Faiq pun sama sokong . aku kecewa sebab orang yang aku harapkan tak amek kisah pasal aku , tapi takpe lah . tak jadi isu besar dah . semua dah berakhir . hari sukan dah berlalu . kat sini aku nak ucap banyak2 thanks kat Syue dengan Aslah sebab kalau takde korang , dah lama aku lari time hari sukan tu . bukan lari atas padang , maybe dah lari keluar sekolah dah .. & aku sayang rumah BIRU :) kalau diberi pilihan , aku nak jadi budak rumah BIRU . ada petak , ada Jue , ada anin . hee ~ mira pun . :o tapi budak2 rumah merah pun best kan ! sume gempak ! ahakz ,

anyway ,

thanks kat semua sebab memeriahkan hari sukan . kenangan terBAIK lah :)


kat SMKSP dulu SEA selalu dapat no. 1 . aku rumah SEA , yay ! hehe :)
ijat hebat . :)

3 comments: