Drop Bar Menu

Wednesday, March 31, 2010

result :)

assalamualaikum pembaca ,

hmm .. dah 2 minggu balik sekolah . aku dah dapat dah result exam aku . :)
seriously , aku punya result sangat teruk . I ended up getting the 51st place among 159 students . err .. kalau ujian memang aku tak pernah nak serius . study pun tak . teruk kan ? ngehngeh .

tapi kali ni memang teruk ah . tak tahu nak cakap camne . flabbergasted . HAHA . oke la . aku berjaya dapat 9 A , 2 B , 1 C , 1 D dan 1 E . macam yang aku ramalkan . HEHE . sedih memang sedih , malu memang sangat malu . tapi padan muka lah tak study kan . tapi still Alhamdulillah takde yang fail . kekalkan rekod tak fail !! :)

takpe lah , what's by gone i'll just let it be that way . aku dah bersemangat nak study balik . sebab mid year penting untuk nak dapatkan biasiswa nanti . so target aku at least top ten aa .. *chaiyok chaiyok !! :D :D dah lah . benda dah lepas . tapi kenapa aku nak bangga eh dengan result aku ? tak patut . actually aku tak bangga langsung . aku nak kasi tahu supaya korang tak ikut jejak aku lah . JANGAN . do not try this anywhere , anytime HAHA . SPM 7 bulan LAGI ? takde makna nya . sekarang ni aku rasa macam esok je nak SPM . baru best nak study , ahakz .. oke lah , tutup kes .

bye2 . salam :)



sume orang nak kan ? AMEKLAH

campur kan DOA beserta USAHA beserta IKHTIAR dan juga TAWAKKAL . :)

No comments:

Post a Comment