Drop Bar Menu

Friday, June 18, 2010

cintaku terhadapmu semakin mendalam .

yo wassup and assalamualaikum :)

hoho , aku tak tahu kenapa , tapi aku makin suka , sayang , cinta dengan sekolah . :)
oh man , aku sendiri tak percaya , tapi aku rasa betul . HAHA daripada dulu aku memang rasa nak fly je tiap2 masa . *tapi tak pernah buat lagi . bakal kot . kot la . nnt lepas SPM aku cuba . HAHAHA
hm , tapi , aku tak tahu lah , aku happy bila dapat balik sekolah , sebab sekolah kasi balik tiap2 dua minggu . kalau sebulan sekali aku rasa nak memberontak balik je . buat mogok tunjuk perasaan kat tengah2 aspuri . HAHA

hmm . dan juga , aku suka sama exam . exam bro , exam ! kenapa ? sebab
1. cikgu tak masuk kelas . boleh tidur sesuka hati .
2. takde dalam kelas pun cikgu tak kisah . :) nak baca buku kat tengah2 padang pun takpe . HAHA i think more to baca komik kot XD
3. takde homework kena buat . kan best exam tiap2 bulan takde homework . HUHU
4. menguji tahap ingatan aku . cehh , teruk gak aku ni , menghafal , bukan memahami . -____-'
(izat , izat , dissappointed in you)
5. pas dapat result , boleh muhasabah diri . *waktu biasa still main2 tak sedar diri . HAHA aku takut la SPM nanti tak sedar2 . arghh ! Ya Allah , jauhkanlah aku dari terleka dengan mainan dunia dan perkara2 yang lagha .
6. takyah kisah pasal orang time ni . :D i likeee .. thehee ~
7. mama ngan abah senyum :)

aku rasa kalau sekolah buat exam tiap2 bulan mesti students nanti exam besar rasa macam kacang rebus 3kilo singgit . kyahh , petik jari je . haha angan-angan aku la . tapi mesti tension tiap2 kali nak exam . histeria ? jangan la jadi cam dorm aku . HAHA . budak2 sengal je .. tengok KD la kan :D :D :D eh , dorm aku baik pe . i likee . hehe

oke la , i'm actually thrilled sebab abah dah janji nak bagi something yang i really2 wanted since dulu . penat jugak nak pujuk abah kasi . :) hee ~ i'll promise you i'll be in the top 10 trial nnt kalau midyear xdpt . :) insyaAllah . with Allah's will.

No comments:

Post a Comment