Drop Bar Menu

Thursday, June 10, 2010

itu lasa cuak sudah maliii...

tajuk di atas berdusta semata2 . hihi . cuak apa ? tak cuak lah . still relax lagi . maybe lagi sehari dua nak bukak sekolah baru nak cuak kot :D hehe . exam mid year . aku takut jugak la fikir . tapi sekarang tak perlu fikir . HAHA fikir tak fikir , bukak sekolah dapat gak . confirm . so tak yah fikir lah kan . keputusan dia tetap sama . :D

hmm , ni result aku yang lepas . aku rasa kan .. aku tak suka ujian sebab aku selalu dapat markah rendah . aku tak study , =_=' teruk kan . aisehh . tapi takpe lah . post ni saje2 je . kalau orang taknak tengok pun takpe .
tapi kan , seronok lah dapat markah tinggi . :D kat sg pusu dulu dalam kelas pun jarang dapat top 10 . apatah lagi dalam form . HAHA maybe satu kelebihan duduk SBP jadi robot ni berbaloi jugak :)


click baru nampak . HEHE .

btw , aku nak gak dapat no 1 cam dia ! no 1 dalam kelas . no 1 dalam form ! sigh .. nak nak !
meaning , I MUST WORK HARDER kan . :) trial ada . chaiyookkkk ! :D

No comments:

Post a Comment