Drop Bar Menu

Friday, June 4, 2010

Seronok kan bila gembira ?

since last week , mood aku rasa baik sangat .
balik 3 hari tu , aku rasa cam tak banyak pun event yang jadi , duduk rumah just study , message orang , tengok cerita korea , korea , koreaaaaaaa . HAHA . *patutlah rasa tak banyak dapat study . 3 bab chemist je kot . thehee :D

hmm , mood tu berterusan sampai hari ni .

ni gara - gara call tu la . :) haha
camni cerita dia , ada la satu hari ni , aku miscall sorang kawan aku ni , sekali je . tapi takde respon . HAHA lagi pun dia duduk asrama kan . so aku biar je lah . tiba2 dalam pukul 8 tu dia call . eh ? maybe miscall . aku biar je lah . alih2 dia call . aku angkat la pastu , and dia tanya macam2 la jugak borak . hee .. dah berkurun kot tak contact . lama jugak la . hmm , dia kawan sekolah rendah aku . :) and ada satu part tu yang aku cakap


aku : hm , haha . sorry ah tadi aku saje2 je miscall .
dia : miscall ? bila lak ko miscall . takde pun ?
aku : ada la . petang tadi tak silap aku .
dia : jap jap aku check . .... takde pun weh . ko salah nombor kot ?
aku : betul ah , nombor lama ko aku dah buang . nombor ni la aku ada .
dia : jap2 . bila ? aku check lagi ... takde pun ko miscall .
aku : ada la ! ada ..
dia : takde ! ko tipu aku eh ? HAHA .
aku : betul la . aku teringat ko pastu aku saje je lah miscall .
dia : haha . serius do . takde pun weh .
aku : err .. tak kisah la . biar je la . ada , ada lah . takde sudah . hm , pastu ko call aku kenapa ?
dia : entah , tiba2 aku teringat kat ko . aku call je lah . haha lama tak dengar cerita ko . ko camne sekarang ?
aku : aku ? aku .........

bla bla blaa .. haha . dah member lama call . pastu dia memang banyak soal . jadi tak diam langsung ah cakap . ada je benda nak cakap . tapi most pasal exam sebab otak aku memang sarat pasal exam . HAHA . oke la . pastu dia tanya aku sekarang macam mana . last sekali aku jumpa dia kat al-amin 2 tahun lepas . pastu dah pindah asrama ni aku dah tak amek adik aku kat sekolah . :D dia pun dah pindah sekolah jugak . memang tak jumpa ah . hee .. so , dia tanya life aku camne , aku pun cerita . i guess , this year . sejak aku berubah [aku sorang je kot sedar] aku tak pernah pun cerita kat orang pasal life aku . except bestfriend aku khodijah awal tahun dulu :) hmm , so aku cerita je la . and bila aku cerita tu , aku baru tersedar . orang dalam cerita tu aku . haha . memang la .. tapi .. aku tak perasaan pun hidup aku jadi camtu . persekitaran aku .. semua ah . aku lalui hari - hari tapi aku tak pernah amek kisah .

so bila aku cakap2 dengan dia . habis borak tu aku fikir .. tu lah aku kan . haha . and aku tersenyum kot . kenapa ? hee .. aku dah jumpa identiti aku sikit . dah perasan diri aku . hee .. kan tu azam aku tahun ni . satu satu nya azam aku nak sangat capai . yup ! and dah hampir tercapai . so , sebab benda kecik ni la . aku rasaaaaaaaaaa happy sangat sekarang walaupun hakikatnya cerita tu menyedihkan gak ah . :D haha . aku lonely kot sekarang . aku dah tak luahkan masalah aku kat orang . jarang lah . kat sekolah aku takde bestfriend . HAHA . sedih kan ? tapi aku rasa macam dah biasa pulak . and aku puas sebab aku dah dapat adapt dengan keadaan camtu . bestttttttt kot . rasa macam dah boleh berdikari . takde orang pun dapat hidup walaupun sunyi . tak bergantung sangat . serius best perasaan ni ! :)

so balik sekolah memang aku happy . happy happy happy . sombong . semua . AHAHAHA . aku sombong ? entah ah . aku sombong ke ? tegur la aku . aku suka berkawan . :) tapi malas sikit nak kacau orang sekarang . hehe .

um , apa apa hal pun . seronok la sebab mood aku ceria . tapi otak aku pelik2 sikit bila happy .
hm , btw , khodijah . aku rindu sangat beliau . arghhh .. nak jumpa dia ! dja dja ! nak jumpa ko . aku rindu kat ko . haha .. nak peluk ko puas2 kot ~ ko KAWAN aku nombor 1 . :)

No comments:

Post a Comment