Drop Bar Menu

Friday, December 31, 2010

Azam Addin . haha

one chapter closed , a new one begin

Chapter 18
"the eighteenth chapter"

:)
let's begin with a smile shall we ?
oke , kali ni aku nak cakap pasal azam .
tahun lepas aku dah capai azam aku , alhamdulillah .
tahun ni actually time awal muharram aku dah tetapkan azam aku , dan senang melaksanakan !
azam aku apa ye ?
actually memandangkan esok aku dah tak boleh perasan gelar diri aku 17 (eventhough aku 17) , kena cakap 18 kan , aku nak act macam 18 lah . :)

oke , be straight , azam aku tahun ni banyak sikit ,

nak jadi lebih positive thinking , kalau boleh tak nak su'us zhon dah .
nak jadi lebih penyabar . kalau boleh sampai tahap tunggu orang 5 jam pun boleh cool . :D harapnya .
nak jadi diri aku , humph , tak mahu terpengaruh dengan lifestyle orang .

dah , the next thing , survive dunia luar ! oke :)
kekalkan identiti , agama dalam diri , serta jaga diri elok2 .
GOOD LUCK IZZAT !
please do support me . kalau aku buat salah tegur tau :)

HAPPY NEW YEAR
hello 2011 , bye2 2010 :)

No comments:

Post a Comment