Drop Bar Menu

Saturday, December 25, 2010

Izzat Zaid ?

HAHA .
oke la . saje je nak luahkan perasaan .
pernah terfikir tak korang dapat nama yang totally opposite dengan jantina korang ?
Hmm .. well , actually kena tabah jugak la pegang nama camni .
tapi dah nama tu kan doa :)
so Izzat means MULIA . i was grateful that everytime orang panggil nama aku diorang mendoakan aku :)

tapi.. hmm , masa kecil2 dulu , mungkin kot aku tak matang lagi .
selalu jugak la kena ejek , gossip bla2 time sekolah rendah . HAHA
dan budak2 kan ? biasa la tu menangis . aku sangat benci nama aku dulu .
tapi sekarang aku tak kisah sangat . lantak lah orang nak cakap apa .
takde nya aku nak gedik2 nangis . HAHA orang yang ejek tu la tak matang or jakon maybe ? biasa la tu . HEHE .
nanti kat akhirat takde pulak jadi dosa untuk perempuan yang nama dia lelaki kan ? :)
and for sure aku tak foolish or jahil sangat nak jadi trans-gender . geli mak aihh .. HAHA
anyway benda ni menjadikan aku lagi tabah actually , aku dah tak kisah orang nak fikir apa .
as long aku tahu apa kualiti diri aku dan hidup aku , aku yang kena jaga . bukan kamu yang tanggung . kan ? hehe

umph , kenapa aku cakap pasal ni ? ngehee ~
actually aku jumpa benda yang kelakar kat FB
oke la , tengok ni .

HAHA , seriously aku gelak kot .
oke la , aku tertanya2 , aku nak malu ke ? dia nak malu ? hehe
tapi salah aku jugak kan , profile picture aku gambar dengan adik aku . maybe dia ingat aku laki kot .
HAHAHA . tapi entah lah , nak rindu junior pun susah . adoi..
:D

LOL .

toodles , assalamualaikum :)



2 comments: