Drop Bar Menu

Saturday, January 1, 2011

New Day , New Way . YAY !

01/01/2011

Alhamdulillah . let us say it together :)
I am very grateful to Allah for He had lend me a soul for almost 17 years and 2 months :)

today , is a great day to begin with :)

aku rasa happy hari ni .
______________________________________________________________________________________________________

orang : adik , umur berapa ?
Izzat : ahh ? saya dah 18 tahun . hehe
best kan ?
______________________________________________________________________________________________________

seterusnya
GA or pembuli bersiri pulak dah jadi bestfriend officially :)
0011 ; 01012011
smart lah jugak kan tarikh :)
a moment to remember for sure

Photobucket

HAHA . aku bosan so aku buat ni . smart x ? HAHA

and yeah , dah nak dekat dah hari nak pergi PLKN . ohh ...

dan esok juga aku dah layak untuk dapat Lesen L :)

I want to become someone better ! beneficial for everyone .

wasalam :)

3 comments:

  1. haha org lidi yg comel.cane buat?bes tol :))congratz dpt lesen!

    ReplyDelete
  2. haha orang lidi yg comel!cane buat?bes kot :))
    congratz dpt lesen!

    ReplyDelete
  3. photoshop . hehe . :)
    thank you nani .

    ReplyDelete