Drop Bar Menu

Wednesday, February 2, 2011

oh , umm , ahh ..

B to the O to the S to the A to the N .

b-o-s-a-n

secara jujurnya , aku tak puas hati , kenapa cuti lama sangat ? 7 hari ? =_='
bagi aku 2hb - 6hb dah cukup .
tak best bila cikgu asyik cakap nak buat ni tak boleh , itu tak boleh sebab tak cukup masa .

khidmat komuniti ;
imagine , before ni khidmat komuniti cikgu Sabri cerita 6 kali .
pergi zoo , penjara , rumah orang tua , shopping mall , gotong-royong kampung dsb . best kot !
tapi untuk kumpulan 1 siri 8/2011 . 2 kali je , satu kat dalam satu kat luar , derma darah . -_-'
aku dah lah tak suka kena inject .

modul kenegaraan ;
daripada 45 subs , yang diajar 20 je sebab tak cukup masa .
aku kecewa dengar .

kembara halangan ;
practise sekali , terus lawan 8hb . urgh . tak suka nya ! aku nak gayut banyak2 lagi , ada lah chance kot naik 2-3 cm . hehe

hari kebudayaan ;
half-day practice ? kumpulan2 before ni 4-5 hari berlatih . whoaaa what ? nasib baik malam tu enjoy lah jugak . (:

oke . aku happy sangat duduk kat kem tu . aku harap perasaan happiness & enjoy ni kekal sampai habis kem . dan semangat aku tak pudar :) amin ..
aku sayang kompeni cheetah , tapi lagi sayang kalau wira boleh cepat sikit . tak sah kalau jadi kompeni last complete berbaris kat padang kawad tu . =_='

oke , aku tahu tak guna complain , tak ubah apa-apa pun . sekadar luahan perasaan geramji . HAHA dah lepas ni fikir positif semula . chaiyok chaiyok ijat !

bukak cuti masuk kelas cikgu Om balik . yay !

Semangat Sungai Ujong kami gegarkan *clapx4*

HAHA . takde Amirul , Sabri , Wawa - sebenarnya kelas kurang keseronokannya .
can I reverse the time so that I can be back in Tangkas yang havoc tu ? missing the moments dalam kelas . the cheers - the games - the tepuk - tepuk 's - everything !

No comments:

Post a Comment