Drop Bar Menu

Sunday, March 13, 2011

back home .

maaf , cerita - cerita PLKN akan di update kemudian .
Hari ini hari yang sangat menyedihkan bagi aku .

1 . berpisah dengan kawan2 KJM dan jurulatih2 . esp daddy , cikgu Om , cikgu Jamai , Cikgu Yat dan Cikgu Hani
2 . baru tadi kawan aku call cakap Hafiz Halim kat hospital sekarang disebabkan accident dan kecederaan dia agak serius .

hmm .. need time to calm myself .

AKU DAH RINDU KAWAN2 DI KEM PLKN JIWA MURNI , GUNUNG SEMANGGOL dan AKU RISAUKAN HAFIZ . 2 tahun tak jumpa .
uh , dari tadi aku asyik ulang satu lagu ni dari cerita khabi kushi khabi gham . kenapa ni ? waaa ~

p/s : Selamat Hari Lahir Fatin Iliyana binti Jaafar . tahniah , anda sudah tidak perlukan tandatangan parents untuk menderma darah :)
serta
Happy Birthday to Rachel :) sorry time birthday you orang depan katil you balik Gombak pulak . I still miss you . miss gege dorm B3 forever :)

3 comments: