Drop Bar Menu

Saturday, April 16, 2011

one through taekwondo .


2007 . I really miss the event !



check out 5:38 . hehe :)

and now I totally MISS Taekwondo !

made my decision , i've come this far and i'm not giving up .
i'll be getting back to taekwondo :)
and it starts tomorrow . go izzat !
cikgu Zaidi , jumpa cikgu esok !


4 comments:

  1. best tak start balik... really i want tapi malu gak la... skrg member2 seperjuangan dulu dah tak taekwondo lagi...

    ReplyDelete
  2. best ! haha tak payah malu lah , ko masih muda . teruskan , kalau ko takut sebut je nama aku 3x . HAHA

    ReplyDelete
  3. ceh... miss dulu.. aku masuk sume benda free... tak pernah bayar... got my poom belt at 9 years old... then, masuk sbp, terus quit.. ceyt

    ReplyDelete
  4. whoaa ~ awal gila . HAHA . jangan mengalah weh . taekwondo best *hasut ko*

    ReplyDelete