Drop Bar Menu

Sunday, May 1, 2011

7 in 1 .

Assalamualaikum .
Hello semua . Peace be upon you .

ulalaaa yeahhh , this previous week had been the busiest week of my 2011 ! :D

there's so much to tell .
well , let me start off with

Monday - 25/4/2011
I had my first driving class . Hoho , it was .. err .. challenging i guess . (snap!) BM lak . aku fikir cam 1st class maybe bawak dalam akademi tu . pusing2 je . skali terus masuk jalan besaq kot . nasib baik tak terketaq lutut cheq . :D cuma agak nak bawak tu 40km/h je lah . sian kereta belakang . HAHA

dan2 pulak petang tu nak hujan . 1st time bawak kereta + jalan raya + hujan = -____-'
tapi best lah , selamat kereta tak berhenti tengah2 jalan . cikgu puji aku gak . huahua bangga sekejap =..=
cehh padahal ramai je dah dapat P terus . kecohh kot minah ni . HAHA tapi takpe , PLKN 3 bulan lagi syiookkkkk ! :)
2 jam je pun latihan .

Tuesday - 26/4/2011
bukfairo taimo~ ohh yeah . gerak pergi bookfair or a.k.a PBAKL kat PWTC .
pergi dengan Syazwani Anuar . :)
best lah . sebab bukan jalan ramai2 , berdua je . so senang lah nak kesini kesana .
takde kabut nak pecah2 . huhu
actually ada lagi , tapi diorang gerak dengan group dorang . Hab & Zaf . jumpa kejap je .
jalan jalan jalan jalan ..
aku tak bawak banyak pun duit . lagipun aku memang tak suka sangat berbelanja .
tapi akhirnya disebabkan keinginan yang mendadak time jalan2 kat bookfair tu , serius rambang mata , aku beli gak 3 novel . fuhh . fes taim beli novel kot ~ g sana buku , sini buku . bagi aku rm1000 aku nak angkut banyak2 ! geram kot tengok buku . HAHA
beli gak buku latihan untuk adik aku yang nak PMR . best kan dapat kakak prihatin macam aku ni ? HEHE :)

time kat karangkraf punya section , jumpa lah dua budak putera SMAPK . Sayuti & Adib . tegur lah kejap . borak2 tanya biasiswa semua (memang aku tak tahu nak jawab apa) . then split up balik .

jalan dari kol 9 pg - 5 ptg . memang beratttttt angkut buku tu . alih2 belakang bahu aku ni sakit gila . HAHA

Wednesday - 27/4/2011
A day out dengan Fatimah , Munirah & Maryam . oke memang geng aku time menengah rendah dulu :)
plan nak pergi KLCC . selalunya pergi dengan public transport . but this time memandangkan Munirah dah ada lesen P dan kereta sendiri . gerak dengan dia lah :) terasa dewasa . hohoho .

we had a great day ! memang best gila ! macam2 benda sengal kot buat sepanjang hari tu . 1st semua cam bajet matang , lama2 mengaku gak rindu nak buat kerja2 kanak2 ni . HAHA .

Thursday - 28/4/2011
Pagi2 dah keluar pergi SMAPK . ada urusan . and jugak nak buat balik sijil . ada ke patut tulis Izzat BIN Zaid . pastu cakap elok2 nak type balik . then kerani tu cakap "maybe sijil ni untuk orang lain kot sebenarnya , salah bagi kot" . perghhh , terasa gila gila takyah cerita lah . sabar je duduk dalam office tu . kena tegur dengan mak aku sebab buat muka masam . HAHA .
then around tengah hari dah settle urusan dengan bonda (pengetua) :)

balik ikut my mummy pergi beli grocery . then entah macam mana my mom tanya nak masak apa hari ni . then i suggested baut roshi (a type of Maldives' traditional food) . dah lama tak makan . HAHA then she said "oke , izat masak eh?" awww . ye lah .
bukan senang beb nak buat . it took me 3 hours kot . =.=
puasa pulak tu . memang penat . HAHA

Friday - 29/4/2011
pikniko taimo pulao ~ :D
best gila best gila .
tak nak describe dengan words . click sini
11 orang semua nya . memang best best best ! nak lagi .


Saturday - 30/4/2011
tidur rumah FFM :)
memang syiokkkk , tak mampu dah nak cerita . hehe .
tapi nak cerita gak . HAHA . kitorang buat gila dalam bilik . opss . :D
petang tu pergi cycling sama2 . lalu kebun , naik jambatan , lalu semak . pastu g rumah Susan . whoohh , best kot dapat jumpa susan ! best best best ! tapi sekejap je sebab dah nak maghrib :(
kalau tak memang nak lepak lama2 dengan susan .
the rest biar misteri . "ROGER!" HAHA .

Sunday - 31/4/2011
still kat batangkali . petang tu mandi sungai . syiokkk gak ! :)
(penat dah menaip sebenarnya)

:D

tu lah . weekend ni memang cukup pakej , bandar ada , sungai ada , tasik ada .
hihu . 3hb ni ada kem pulak . ;)

wasalam .

No comments:

Post a Comment