Drop Bar Menu

Wednesday, September 14, 2011

KESINI KESANA KEMUDA KETUA

Haihh. Entah sejak semalam, banyak betul benda bermain di benak fikiran aku. and one of them is..

Layak ke aku jadi ketua?

Entah aku rasa macam aku bukan ketua yang baik, seriously. Bila dah 4 bulan aku membabitkan diri dengan Badan Perwakilan Pelajar ni, bila banyak event yang diadakan yang menguji kematangan serta kredibiliti diri ni, lagi banyak kelemahan aku, yang terbongkar sedikit demi sedikit. 

Semalam aku memang hari yang boleh kata dirasuk nafsu amarah lah. entah sampai macam mana aku boleh rasa nak baling je apa yang ada kat sekeliling aku. sebab tersangat marah. HAHA. tapi tahan weh, tahan jugak sampai tiba waktu tunaikan solat maghrib, ambil wudhu' dan calm down sorang2. :)

dan sebelum tidur, aku buat keputusan untuk maafkan semua orang. Alhamdulillah hari ni kurang sikit tensionnya :)

But still, mampu ke aku jadi ketua? ketua yang baik? ya Allah. Beratnya tanggungjawab dan amanah ni. Tanggungjawab aku sebagai student pun semakin terabai. Takut! 

LOL. HAHA nice one here.


tapi insyaAllah. aku akan cuba jadi yang terbaik. insyaAllah.

No comments:

Post a Comment