Drop Bar Menu

Wednesday, September 7, 2011

Night of Warriors.

Yang belakang tu Kungfu Panda wannabe. :D
Assalamualaikum and hello there people.
Well, I have to say.. WOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWW~
tonight was awesome!!

tak menyesal aku rajinkan diri turun pergi court. eventhough kerja rumah belambak. Quiz coming soon and bagai. haihh. Aku fikir hari ni free sikit. Just petang tadi ada SPEAKING TEST ENGLISH. Lega sebab dah lepas. Alhamdulillah.

After speaking test, aku kembali turun bermain. Kali ini bola keranjang @ basketball. Rindunya tak terkata. Ajak member aku turun, baru tahu dia pun pernah main basketball. And sedang kami bermain tu, dua orang datang memakai baju kurung memperkenalkan diri sebagai Sarah dan Sam. Sarah juga bekas pemain bola keranjang. wahh. tak terkata gembiranya boleh cakap dengan orang yang berpengalaman. Segala terms boleh digunakan secara bebas. takde orang tanya " apa tu weh? " . :)

then around 8 o'clock, aku buat keputusan pergi ke Night Of Warriors. Organised by Karate Club dan berkolaborasi dengan Kelab Martial Arts yang lain termasuk Silat Cekak, Silat Seni Gayung Malaysia, Taekwondo serta Capoeira. 3 jam berlalu - filled with actions and performance by all the trainees. 

Apa aku boleh cakap. Memang hati aku sangat berdebar menonton semua persembahan. Meronta2 nak luahkan yang aku sangat rindu nak main Martial Arts. Aku pernah main Taekwondo dan PSSGM - Persatuan Silat Seni Gayong Malaysia. 


Entah kenapa aku berhenti. Alasan aku kepada diri sendiri, aku tak nak busy, aku takut busy. Dengan hal FSCC (Foundation Students Coordination Council) lagi. Boleh kata sampai tahap budak dorm aku sendiri pun rindu aku, jarang sangat aku ada di dorm. Meeting ini meeting itu. Student Activities Department tu pun dah jadi rumah kedua aku. Aku rindu dorang juga. T.T Aku juga diberi Study Plan 1 year. Agak packed. 

Tapi aku berazam, kalau sem ni aku mampu dan berjaya dapat CGPA 3.8 ke atas, sem depan aku nak continue Taekwondo. err, tapi aku juga sayang silat. dan aku juga nak try Capoeira. Gila throbbed hati aku ni tengok Capoeira tadi. Lembut dan rancak. Cantik. Berseni. 



Sangat best! :)
Semangat saya berkobar.
Well, tak salah belajar kan? 

Thank you semua Martial Arts Society. 
SMAC nanti buat lagi ya.

No comments:

Post a Comment