Drop Bar Menu

Saturday, June 16, 2012

My workplace is ohsem!

Assalamualaikum dan hai semua! :)


Aku tak tahu lah fenomena apa tiba-tiba muncul. Tapi ramai kawan aku dah join Herbalife. Shake shake! Haha. Ramai. Ramai.. kot.. Biarlah. Menjana pendapatan kan. Tapi mungkin aku tak join kot. Dan ayah aku pun cakap kat aku tak payah minum shake (aku pernah nak rasa). Keep on bersukan, be active and playyyyyyyyyyyy! Haa dah kena dah dengan jiwa aku yang agak suka bersukan. :)


Mengaku jugak lah aku nak diet. Haritu dah turun 2kg. Sekarang naik balik 2kg sejak kerja Petrosains ni. Bahagia sangat nak kata. -.- Takpe aku cuba lagi. Yang penting aku stress free, cuba jauhkan diri dari sakit. :D


Ya! Aku sangat bahagia dengan kerja sekarang.


Sebelum pergi kerja this is how I look like.



Semasa and after kerja this is how I look like.



Haha. Oh bahagianya :)


No comments:

Post a Comment